torsdag, maj 03, 2007

numera okontaktbar

Jag vaknade upp av hettan i rummet här för en stund sen.. Det är näst sista gången jag gör så. Ikväll är det min farvälfest här på terassen utanför. Det blir förhoppningsvis väldigt väldigt mycket folk, livligt, klagande grannar och mörk rom som påminner om spillolja. Jag ska köpa med mej en sån flaska hem.

Sen ligger min mobiltelefon kvar på ett hotellrum i Mysore, Karnataka. Däri satt mitt indiska kontantkort, så jag är inte helt kontaktbar via telefon numera. Dessutom så har jag tappat bort mitt svenska simkort, det var ju så litet och det var ju sju månader sen jag använde det. Så därmed är också min telefonbok, med alla viktiga nummer som jag sparat på, glömd och förgången. Men vem behöver telefon när man kan kramas istället?

Fridens liljor.

8 kommentarer:

Anonym sa...

kul att se att du inte förändrats alltför mycke i alla fall...

Anonym sa...

fan johan, varför blir man inte förvånad över att du super bort saker & ting?

Anonym sa...

du är inte riktig

Anonym sa...

det förklarar varför du inte svarade häromnatten när jag ringde och skulle sjunga en sång. vilken sång det var kommer jag inte ihåg, men den var säkert fin.

Anonym sa...

hörru! blir man förvånad, njä. det kunde varit jag. men hoppas du läser detta innan du far!! när kommer du imorn? kommer du tre till arlanda? jag väntar på dig vid arlanda express spåret på T-centralen med vind i håret och mycket kärlek!whhhii! men du maila mer info är du söt. ses snart kompis, väldigt snart. (ps har bunkrat med lite svenne öl)

Anonym sa...

Hoppas du inte tappat bort stenen också ;)

Johan sa...

Stenen?

Anonym sa...

jojo det låter soft ! här får du en kram i stället